Subject: Eeluuring
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Tue, 27 May 2025 14:21:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme ette valmistamas ostumenetluse pakkumuskutset ning soovime
potentsiaalsetelt mürauuringu teostajatelt infot selle koostamiseks.

Meil on plaanis lasta teostada mõõtmised erinevates sadamates: BLRT GRUPP
AS sadam, Bekkeri sadam, Paljassaare sadam ja Vanasadam. Töö käigus tuleb
teostada helirõhutasemete mõõtmised ning arvutada naabruses olevatele
aladele sadamate tegevusest tingitud müratasemed (koostada mürakaardid).

Sooviksime saada teie hinnangut- kui palju mõõtepunkte peaks erinevatele
sadamaaladele arvestama ning kui pikalt peaks toimuma reaalsed mõõtmised,
et saaks piisavalt infot mürakaardi koostamiseks.

Palume võimalusel vastata hiljemalt 30.05.2025.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128